Select Page
OVIH 5 SOKOVA TREBA DA PIJETE ZA JAČI IMUNITET

Proteklih godinu dana više nego ikad, govorilo se o jačanju imuniteta. Popili smo već dovoljno vitamina i suplemenata, ali tu nije kraj. Kako bi organizam bio zdrav i snažan u borbi protiv raznih virusa i infekcija, moramo dugoročno da povedemo računa o ishrani. Jedan od najboljih načina da ojačamo imunitet i otpornost organizma su prirodni sokovi, prepuni vitamina koje treba da unosimo svaki dan.

Znamo da je unos voća i povrća, neophodan za zdravlje, pa evo sjajnog načina da na lakši način konzumiramo voće i povrće. Prirodni sokovi imaju brojne prednosti na zdravlje srca i krvnih sudova, dobri su za crevnu floru, a povoljno utiču i na lepotu kože, kose i noktiju. Ali ne samo voće i povrće, u ove smutije možemo dodati i đumbir, limun, zeleniš, med, orašaste plodove i tako uneti neophodnu količinu zdravih namirnica.

Prva neophodna stvar je dobar sokovnik, a zatim staklena visoka čaša, mnoštvo zeleniša i raznog voća i misija može da počne. U nastavku pogledajte recepte za pet zdravih, ukusnih i osvežavajućih prirodnih sokova koji povoljno utiču na zdravlje i jačaju imunitet.

Sok od cvekle, šargarepe i jabuke

Sigurna sam da ste ovo već pravili, ipak podsetimo se koliko zdrave i ukusne mogu biti ove namirnice u ceđenom soku.

Potrebne su vam 3 cvekle, 3 šargarepe, 1 zelena jabuka, jedan manji komad đumbira, 1 limun.

Voće i povrće dobro operite, oljuštite i isecite na kriške. Sve zajedno ubacite u sokovnik. Jedna čaša dnevno ovog predivnog soka, zasigurno će ojačati vaš organizam.

Sok od cvekle

Zeleni sok

Potrebno vam je 4 šolje spanaća, opranog i sitno seckanog, 4 stabljike celera, 1 zelena jabuka, 1 kruška, svežanj peršuna (ili po želji), 1 limun. Savet je da limun prethodno iscedite posebno, a zatim sok od limuna dodate uz ostale sastojke u sokovnik.

Zeleni sok

Sok od šargarepe i pomorandže

Potrebne su vam 2 pomorandže, 4 šargarepe, parče đumbira. Pomorandže takođe možete prethodno iscediti i taj sok dodati u izmiksanu šargarepu i đumbir. Za lepši ukus, na kraju dodajte kašičicu meda.

Sok od ananasa

Potreban vam je 1 ananas, 3 – 4 pomorandže, 1 limun. Umesto pomorandži možete koristi mandarine. Dodajte nekoliko listova nane na kraju i uživajte. Osim što je ukusan, glavni sastojak ovog smutija – ananas je bogat hranljivim sastojcima.

Sok od šargarepe i pomorandže

Paradajz sok sa spanaćem

Nakon treninga ili napornog dana, ovaj paradajz sok će pomoći telu da vrati izgubljenu energiju. Dok će spanać, koji je bogat grožđem pojačati izdržljivost organizma. Potrebna su vam 2 paradajza (možete im oljuštiti koru), 1 šolja spanaća, sitno seckanog, grančice bosiljka (po želji).

paradajz sok

Paradajz sok sa spanaćem

Svi sokovi jednostavni su za pripremu, od namirnica lako dostupnih, a veoma zdravih.

Probajte i uživajte, prijatno.

Foto: rd.com, pinterest